2017. szeptember 4., hétfő

Augusztus - fél hónap munka, fél hónap szórakozás | Havi zárás #14

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma, mivel három napja vége lett augusztusnak, gondoltam mi lenne, ha le is zárnánk. Szóval ma ezt csináljuk.
Folytattam a munkát a hónap közepéig, aztán elegem lett, és elutaztam egy egy hétig tartó kártyapartira. Nem, vicceltem, alapból 18-ig dolgoztam, az elején ezt beszéltük meg. Utána meg a nagymamámat látogattam meg (messze-messze) és ha ott vagyok, akkor mindig sokat römizünk (szégyenemre ez az egyetlen kártyajáték, amit ismerek).
Életemben először fürödtem a Fertő-tóban. Ami amúgy nagyon furcsa, mert kb egy órára van kocsival, de valahogy sose mentünk el. De mindenképpen akartam úszni, mert nem akartam, hogy ez a nyár is úgy teljen el, hogy nem megyek víz közelébe, úgyhogy apával kocsiba pattantunk és pillanatok alatt ott is voltunk. Egy rövid ideig úgy láttam rajta, hogy kicsit rosszul érzi magát amiatt, hogy ilyen közel van és sosem voltunk, de szerintem nem akkora baj, mert ha kétéves korom óta oda járnánk, akkor mostanra elvesztette volna a varázsát, viszont így, hogy 17 évesen jártam ott először, így biztosan emlékszem, mennyire élveztem.
Befejeződött a Trónok Harca 7. évada és ó, hogy én mennyire élveztem ezt a hét hétfőt, el sem tudjátok képzelni. Imádtam, és nem bírom elhinni, hogy két évet kell várni az utolsó évadra.
Más sorozatos dolog: elkezdtem a Szívek szállodáját. Egy délután/éjszaka alatt megnéztem 11 részt, azóta viszont hozzá sem nyúltam, amit magamnak is igen nehezen magyarázok meg, ugyanis nagyon tetszik. Annyira aranyos és cuki, néztem és nem bírtam abbahagyni a mosolygást, olyan boldog és aranyos és cuki és édes meg aranyos.
31-én pedig beköltöztem imádott (irónia nélkül, tényleg nagyon szeretem) kollégiumomba. Nagyon fura volt, mert olyan, mintha nem két és fél hónap telt volna el, hanem csak egy átlagos vasárnap lett volna. A másik érdekes dolog, hogy alig ismerek valakit. Illetve most már több az új arc, mint a régi. És természetesen megvolt a csodálatos (irónia) évnyitó is, amit mindenki évzáróként emleget. De tényleg, mikor szóba jön, mindenki (jómagam is) összekeverem. Nem is értem, miért, biztos nem, mert a másikra vágyom.
Olvasás szempontjából király volt a hónap. 8 könyvet olvastam. Az annyi amennyit az elmúlt két hónapban olvastam összesen. Szóval büszke vagyok magamra. 
Blog szempontjából annyira nem volt csodálatos. Úgy döntöttem, hogy amíg a nagymamámnál voltam, úgy döntöttem, internettelenítem magam, a Mini-könyvklubos könyvemről sem sikerült értékelést írnom (bár elolvastam), de nem lepődtem meg. Mármint, rólam van szó. Sose csinálok úgy semmit, ahogy eltervezem. Na, mindegy, nézzük, a könyveket!

Amiket olvastam:
 - Amy Tintera - Lázadók hajnala
 - Vivien Holloway - Mesterkulcs
 - Vivien Holloway - Tolvajbecsület
 - Neil Gaiman - Sandman-Az álmok fejedelme-Álomország
 - Nicola Yoon - Minden, minden
 - V. E. Schwab - Egy sötétebb mágia
 - Julianne Donaldson - Blackmoore
 - Kevin Hearne - Üldöztetve

Amiről írtam:

Újak a polcomon:
 - Julianne Donaldson - Blackmoore

Amint a mellékelt ábra mutatja, sikerült nem szétolvadni, viszont nehogy már életcél nélkül maradjak, természetesen kitaláltam egy új projektet, mégpedig túlélni az iskolakezdést. Na jó, annyira nem rossz, szerdán például van két plusz órám aludni, három tesim van, két nap nincsen magyarom, szóval igazán nem panaszkodhatok. De akkor is. Nehéz dél előtt felkelni. Mivel múlt hónapban, meg úgy minidig sikerül követnem az előző hónap végén összeállított várólistámat (ja, mégsem), most is ez következik.

Szeptemberre tervezem:
 - Margaret Atwood - A szolgálólány meséje (Mini-könyvklub)
 - Patrick Ness - Kés a Zajban (ha most sem kezdem el, visszakerül a barátnőmhöz)
 - Lev Grossman - A varázslókirály (könyvtárba vissza)
 - Jennifer E. Smith - Vajon létezik szerelem első látásra? (könyvtárba vissza)

Ha még nyár lenne, azt mondanám, nem tettem túl magasra a lécet, de így, hogy elkezdődött a suli és mindenki beleveti magát a nagy tanításba, meglátjuk, hogy alakul.

Remélem jól telt az utolsó nyári hónap, és nektek sem akkora halál az iskolakezdés vagy a szabadságról visszamenés a munkahelyre. Mindenesetre én élvezem, hogy többet fúj a szél és a hőmérő sem mászkál olyan magasra. A biztonság kedvéért készítsétek a puha takarót, a teát/kávét, természetesen egy jó könyvet és ne feledjétek: a következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése