2018. január 20., szombat

Könyveim Book Tag | PénTag #4

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma egy olyan taget hoztam nektek, amit ici-picit elfelejtettem, ugyanis @Ramonais a molyon már jó egy éve hívott ki rá, de gondolom, most már itt az ideje kitölteni. Öhm... Upsz?



De nézzük a kérdéseket - és a válaszokat.

1. A legrégebbi könyv a gyűjteményedben
Azt hiszem, az első könyv, amire emlékszem, hogy kimondottan én kaptam volna, az Elisabetta Gnone-tól A Fény Hatalma

2. A legújabb könyv a gyűjteményedben
A To All The Boys I've Loved Before trilógia Jenny Han-tól.

3. Egy olcsó könyv
Agatha Christie A titokzatos kék vonatja 49 egész magyar pénz volt.

4. Egy drága könyv
Patrick Rothfuss A bölcs ember félelme című féltéglája, de 4 oldal híján 1000 oldalas könyvnél nem is csodálkozom

5. Egy könyv, aminek férfi a főszereplője
Nem éppen férfi, Sent, A temető könyvéből inkább fiúnak hívnám.

6. Egy könyv, aminek nő a főszereplője
Melyiket mondjam a millió közül? Legyen az Ambrózy báró esetei sorozat, akármelyik könyve, mert ezek csodálatos könyvek és mindenkinek el kéne olvasnia, mert aki nem találkozott még ezzel a történettel, nem tudja, mit hagy ki az életéből.

7. Egy könyv, amit gyorsan befejeztél
Jennifer E. Smithtől a Vajon létezik szerelem első látásra? című könyvével egy éjszaka alatt végeztem.

8. Egy könyv, amint sokáig olvastál
Amy Tinterra Lázadók hajnala. Egy hónapig szenvedtem azzal a...

9. Egy könyv, aminek pocsék a borítója
A Minden, mindennek a magyar borítója annyira nem jön be.

10. Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója



Soroljam? Az összes Ambrózy könyv, az Egy sötétebb mágia könyvek, Az idő vándorai, The Night Circus, a Legendás állatok és megfigyelésük forgatókönyv és még sorolhatnám.






11. Egy magyar könyv
L. I. Lázártól a Rejtőző kavicsok. Nem sokan ismerik, pedig sokkal jobb, mint egy csomó bestseller. (az értékelésem, ha valaki kíváncsi lenne, miért szeretem annyira)

12. Egy nemzetközi (?) könyv

13. Egy vékony könyv
Antoine de Saint-Exupéry - A kis herceg. Egyébként vicces, mert régen, még könyvmoly karrierem elején teljesen megijedtem egy 250-300 oldalas könyvtől, most az már kb nem is kihívás.

14. Egy vastag könyv
Stephen King - 11.22.63. Na ettől megijedek. Már kicsit több, mint egy éve tart rettegésben a maga 856 oldalával.

15. Egy irodalmi mű (fiction)

16. Egy nem irodalmi mű (non-fiction)
Clare Balding Állataim és egyéb családfajtákját még bár nem olvastam, de egy memoár.

17. Egy nagyon-nagyon romantikus könyv
Annyi cuki könyvet olvastam újabban, nehéz a választás. Legyen ez egy Top 3-as lista, mit szóltok? Becky Albertalli - Simon és a Homo sapiens-lobbi, Jenny Han - A fiúknak, akiket valaha szerettem (ez egész trilógia), valamint Julianne Donaldson - Edenbrooke (illetve az Edenbrooke örököse is). Nem ez a sorrend, igazából nincs is sorrend, mindegyik hiperédes.

18. Egy izgalmas akció vagy krimi
Igazság szerint nem sok krimit olvasok (jelenleg változtatok rajta), és a moly szerint az egyetlen "akció" címkéjű könyv, amit olvastam az Kevin Hearnetől az Üldöztetve úgyhogy ez a válaszom.

19. Egy könyv, ami megnevettetett
A Percy Jackson könyvek. Nagyon jól szórakozom Percy beszólásain.

20. Egy könyv, amin sírtál 
Nem tudom, mi van velem, de az elmúlt egy évben annyit sírtam könyveken, mint egész idáig összesen. De az utolsó, amin nagyon sírtam, az Böszörményi Gyulától a Nász és téboly volt. Ó, az a könyv! Gyönyörű, csodálatos és garantáltan könnycsatorna kiszárító.

Ennyi lett volna ez a kis tag. Senkit nem hívok ki, ha esetleg valakinek kedve lenne mégis kitölteni, szabadon lehet vinni.

Ne feledjétek, a következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

U. i.: Igen, a péntekből szombat lett, de véletlenül megnéztem a Lucifer egész első évadát egyben. Mindenkivel megtörténik, nem igaz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése